søndag den 28. april 2013

Træstigen! DIY!



Stigen her er et diy projekt, som jeg lavede for et stykke tid siden af træ jeg fandt ude i skoven. 
Ideen med stigen var, at skjule radiatoren og at tørre vores håndklæder samtidig. 
Da jeg skulle lave stigen, ledte jeg efter en vejledning på nettet, men kunne ikke finde nogen. Jeg var nemlig i tvivl om hvordan andre havde fastgjort deres "trin". Derfor laver jeg en til jer nu, hvis der er nogen som skulle have lyst til at efterligne ideen.

For at lave stigen skal du bruge:
  • 2 lange grene.
  • Små grene til det antal "trin", du gerne vil have. 
  • En lille kniv, dolk eller hvad du lige har.
  • Husholdningssnor.

Vejledning:


  • Når grenene er skaffet, skal barken skrælles af grenene. Jeg har ladet noget af barken blive på en af de lange grene, samt det øverste "trin", men kun fordi øverste "trin" ikke bruges til våde håndklæder.
  • Herefter brugte jeg mine gamle spejder færdigheder, til at binde hvert "trin" fast med knob. 
Stigen kan også bruges til magasinholder, til sko eller tørklæder i soveværelset eller noget helt andet. 

God fornøjelse!




See U later, Decorator!

Camilla



Ingen kommentarer:

Send en kommentar