lørdag den 11. maj 2013

Blomster til altanen!

Nu er jeg ikke det store havemenneske, men jeg synes alligevel der skal være en masse dejlige blomster, planter og træer ude på altanen. Jeg kan godt lide haver med blomster i mange forskellige farver, men jeg synes ikke det matcher vores stil. Derfor har jeg valgt flest blomster i svage farver, og med matte blade. På den måde kan der være liv på altanen, og stadig passe ind i den rå stil jeg elsker.
Jeg fik en lille tomatplante, en clematis, en timianplante og seks små lavendelplanter med hjem, som skal plantes inden for den nærmeste fremtid. Det varer nok ikke længe før jeg kommer hjem med flere planter, da jeg gerne vil have flere krydderurter og måske et oliventræ stående :)
Forresten blev planterne købt hos billigblomst.dk. Deres butik ligger i Tilst, Aarhus og sælger kanon billige blomster! :)





I dag fik vi den dejlige hunkat med hjem fra Aarhus internat, som vi valgte i starten af ugen. Hun er så sød, og følger os allerede i hælene :)






See U later, Decorator!

Camilla


Ingen kommentarer:

Send en kommentar