søndag den 19. maj 2013

Trådstole!




1/2/3/4/5.



Lige for tiden dukker der flere og flere trådstole op rundt omkring. De store brands såsom Eames og Hay har alle deres versioner af trådstolen. Men nu begynder mere budget venlige brands at efterligne, og komme med deres bud på en fed trådstol til billige penge. Stolene på overstående billede er nogle udvalgte stole, i alle prisklasser. Stolene 3, 4 og 5 kan også bruges til udendørs brug.



  1.  Eames, fra 5041 kr. 
  2.  Harry Bertoia, til 3110 kr. 
  3.  Hay Hee Welling, til 1099 kr. 
  4.  Bloomingville, til 450 kr. 
  5.  Ikea, til 325 kr. 


Hvilken ville du vælge? Jeg er egentlig helt vild med Hays version, men da jeg ikke synes jeg har råd til den, har jeg valgt at ønske mig bloomingvilles udgave til min fødselsdag. Trådstolen skal bruges i det kommende altanprojekt :)
Nedenfor har jeg samlet få billeder, som måske kan inspirere jer til hvordan trådstolene kan bruges :)


Kilde: Bobedre.

Kilde: Boligmagasinet.

Trådstolen på dette billede er Hay Hee Lounge stolen.
Den kan købes her.
Kilde: Husohem.




See U later, Decorator!

Camilla


Ingen kommentarer:

Send en kommentar