mandag den 10. juni 2013

Ny potteskjuler! DIY!

For noget tid siden var jeg i Søstrende Grene, her købte jeg kobber akrylmaling. For tiden kan man altid finde på noget, at bruge kobber maling til :) Indtil videre har jeg allerede lavet to diy projekter. Jeg er i gang med at lave coasters, men har også givet nyt liv til en krukke af glas. 





I har sikkert også set denne diy før, hvor indersiden af gamle syltetøjsglas o.lign. er malet. På den måde er glasset stadig skinnende, og giver en anden effekt end hvis ydersiden var malet. Jeg har derfor fundet en krukke af glas, hvor jeg malede indersiden i kobber.

Vejledning:

  • Find et gammelt syltetøjsglas eller lignende.
  • Rens indersiden. 
  • Da jeg gerne ville have krukken skulle have et råt look, malede jeg direkte inde i krukken med akrylmaling. Ønsker du i stedet et look som på overstående billede, følg da vejledningen via overstående link.
  • Derefter skal glasset bare lufttørre. 

Sådan ser det krukken ud nu. I får en forsmag på færdiggørelsen af altanen, da den står og pynter der med en lille plante i :)
Hvad synes i?





See U later, Decorator!

Camilla



Ingen kommentarer:

Send en kommentar