mandag den 29. juli 2013

Strandminder i hjemmet! DIY!

I dag har jeg været på en lille shoppetur, som en overspringshandling, da jeg for tiden hygger med bachelor opgave. Jeg fik købt nogle ting til køkkenet, en enkelt kjole og en lille potteskjuler. Mere om det en anden dag :)
For noget tid siden fandt jeg alle mine fund fra stranden frem. Jeg har altid elsket dem højt, da der er forbundet en masse minder med dem. De store ting såsom konkylien og muslingen har jeg fået af min morfar, mens resten er fundet ved stranden med mine bedsteforældre, forældre og søster. Nogle enkelte er også købt. Jeg har haft svært ved at tilpasse dem i vores indretning, indtil jeg blev inspireret af en boligreportage, hvor diverse strandting var puttet ned i vaser og gamle glas.
Nu har jeg så lavet noget lignende, som står på badeværelset.
Hvad synes i?:)







See U later, Decorator!

Camilla



Ingen kommentarer:

Send en kommentar