lørdag den 14. september 2013

Ny bordskåner!

Kan i huske jeg skrev om kakkelbordene fra Sinnerup? Hvis ikke kan indlægget findes her! I forlængelse af dette indlæg, vil jeg nu vise jer min nye bordskåner bestående af kakler. Bakken som kaklerne er anbragt i kostede 25 DKK, mens kaklerne kostede 12 DKK pr. stk. Det er måske ikke den billigste bordskåner at investere i, men det må da siges at være en flot en af slagsen :)
Hvad synes i?






Forresten er der andre end mig, som har oplevet problemer med bloglovin på det sidste?


See U later, Decorator!

Camilla


2 kommentarer:

  1. Hvor har du købt kaklerne henne? De er SÅ fine :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nina :)

      Tak for din kommentar! Jeg har købt dem i Sinnerup, og jeg er rigtig glad for dem. De holder rigtig godt :) Hvis du ikke bor i nærheden af en butik, kan de også købes via nettet.
      http://www.sinnerup.dk/kakler.aspx

      Kærlig hilsen
      Camilla

      Slet