onsdag den 27. november 2013

Filt juletræer! DIY!





Sidste år lavede jeg disse juletræer med inspiration fra en anden diy, hvor forskellige stofrester var brugt som "blade" på en kegle af styropor. Denne diy er meget simpel og kræver ikke det store at lave, her kan de små også være med. Nogle af billederne er lidt rystede, jeg håber det går alligevel. Jeg har desværre ikke mulighed for at tage nye billeder, da jeg ikke har mere filt tilbage. 
Jeg har prøvet at lave en vejledning, det er ikke lige let at forklare, så spørg endelig hvis du ikke er helt med på hvad jeg mener :) 


Du skal bruge:

  • Saks.
  • Filt, kan købes her.
  • Snapseglas eller shotglas.
  • Kuglepen.
  • Små knappenåle, uden hoved.
  • Kegler af styropor, kan købes her.

Vejledning:
  • Vend snapseglasset/shotglasset på hovedet på filten, og tegn udenom med en kuglepen.
  • Klip cirklerne ud af filten. 
  • Sæt cirklerne fast i keglen med knappenålene. Sæt knappenålen i midten af cirklen.
  • Fortsæt med det indtil hele keglen er dækket. 
  • Sæt knappenåle ind i keglen over hele keglen, så "flapperne" bliver holdt inde. 
  • Voila, så er et stk juletræ færdigt! :)







See U later, Decorator!

Camilla


Ingen kommentarer:

Send en kommentar