fredag den 20. december 2013

Inspiration til julebordet!












Så er det ikke længe til juleaften, er i ved at være klar? Status for mit vedkommende er at jeg mangler at pakke en enkelt gave ind, men det venter jeg med til jeg kommer hjem til mine forældre. 

I dag vil jeg give inspiration til borddækningen i juledagene. Jeg har før givet lidt inspiration til borddækning fra julen 2012, se indlægget her
Jeg er ikke sikker på hvordan jeg vil dække julebordet i år, det kommer an på hvilke materialer der er til rådighed. Dog vil jeg forsøge at skabe noget lignende billede to, fire eller fem. Måske en blanding.
Hvordan skal jeres bord dækkes i år? :)

Forresten kan i stadig nå at tilmelde jer konkurrencen om porcelænsblomst creolerne. Vinderen bliver først trukket i morgen kl. 20.


See U later, Decorator!

Camilla


Ingen kommentarer:

Send en kommentar