søndag den 15. december 2013

Nytårskjoler!







1. Tula dress 599 DKK/ 2. Lily dress 399 DKK/ 3. Etta dress 299 DKK/ 4. Anna dress 399 DKK/ 5. Jocelyn skirt 399 DKK/ 6. Malin skirt 249 DKK/ 7. Bonita top 199 DKK/ 8. Grey metal bracelet 79 DKK. 


Mangler i en kjole til nytårsaften eller måske til jul? Så vil jeg anbefale jer at kigge forbi en af Gina Tricots butikker eller deres webshop. Jeg var selv forbi en af deres butikker i går, og blev overrasket over deres udvalg af fine kjoler, som er perfekte til jul og nytår. Jeg kom selv hjem med kjolen på øverste billede, som jeg synes er fantastisk smuk, elegant og tidsløs. Planen er at den skal bruges i julen. Desværre er den udsolgt på webshoppen, måske findes den stadig i nogle butikker rundt omkring. 
Jeg har samlet nogle fine items som alle ville være fine til jul og nytår. Er der noget i ikke kan leve uden? :)


See U later, Decorator!

Camilla


Ingen kommentarer:

Send en kommentar