mandag den 20. januar 2014

Det lå der under træet #5


I dag vil jeg vise jer de resterende gaver jeg fik juleaften, som jeg endnu ikke har vist jer. Vi nærmer os slutningen af januar, så mon ikke det er på tide at få overstået fremvisningen af julegaverne :) 


Af min kæreste Michael, fik jeg denne lysestage fra by Lassen, med navnet Line 2. Jeg synes den er super fed, specielt når den står som på billedet. Desuden må jeg være den eneste i blogverdenen, som ikke ønsker mig kubus 4. Jeg hader at være som alle andre, og synes specielt kubus 4 er blevet en genstand alle bloggere ejer. I stedet har jeg ønsket mig line 2, som jeg nu har fået. Tilbage på ønskelisten over items fra by Lassen, står kubus 8 og kubus bowl. Line 2 lysestagen, kan blandt andet købes her.




Stegepanden og lysestagen fra Normann Copenhagen, fik jeg af mine forældre. 
Jeg elsker lysestagen, den er så rå, og er næsten et kunstværk i sig selv. 
Lysestagen kan købes her.



Mit største ønske til jul, tror jeg var disse mobiler fra Kristina Dam, og kan købes her. Egentlig koster de ikke særlig meget, men var ikke lige noget jeg havde råd til da jeg så dem. Alligevel måtte jeg bare eje dem, så de kom på ønskelisten og talt lidt rigeligt om
her hjemme. Så er det godt jeg fik dem af Freja...  og ja, det er min kat.. Som vidst har fået lidt hjælp af Michael :D 




Jeg fik disse skønne skrivebordslamper fra Ikea af mine svigerforældre. De fås her. De står nu på kontoret, som billedet giver en lille forsmag på. Oprindeligt havde jeg også fået en lyskæde fra Happy Lights i grå, hvid og sort, men kunne desværre ikke få den til at passe ind her hjemme. Boldene var simpelthen for feminine til vores generelle boligstil. I stedet byttede jeg til et flot skærebræt i akacietræ, et viskestykke fra Skjalm P og en grydeske i bambustræ fra Nicolas Vahé. Alt sammen fås i Plint



Som tak for interviewet, modtog jeg denne illustration fra Nynne Rosenvinge. Hvilket er utrolig fornemt, det betyder meget at få sådan en gave fra kunstneren selv. 
Interviewet bliver lagt ud i denne uge :)


See U later, Decorator!

Camilla


Ingen kommentarer:

Send en kommentar