torsdag den 6. februar 2014

Coffee table books #1







Så er det allerede torsdag igen, det er utroligt hvor hurtigt tiden går. Jeg har valgt at holde en lille pause fra interview torsdag i denne uge, i stedet har jeg lavet dette indlæg om coffee table books til jer. Hvad er det så lige en coffee table book er? Egentlig er det et pænt ord for en billedbog til voksne. Fælles for bøgerne er de flotte omslag, der gør dem populære i indretningen. Bogen indeholder flotte billeder samt korte tekster. Ofte bliver disse bøger brugt i stilleben eller som en bog på sofabordet, som navnet så fint hentyder til. Bøger har en evne til at skabe et casual look, som samtidig giver hygge. Jeg synes det er en rigtig fed trend, og jeg drømmer selv om at få anskaffet mig et par stykker. Ved valg af coffee table books, er det oplagt at vælge dem der skaber mest personlighed til hjemmet. Altså at vælge ud fra egne interesser..
Kig med i morgen, hvor jeg viser nogle eksempler på forskellige coffee table books :)


See U later, Decorator!

Camilla


Ingen kommentarer:

Send en kommentar