torsdag den 13. marts 2014

Hajtænder!




Åbenbart har denne trend med hajtænder som smykke været fremme siden Givenchy’s Spring/summer show i 2012, og det har jeg slet ikke fået med. I stedet synes jeg først de er begyndt at komme frem nu, eller er det bare mig? Så måske er dette indlæg slet ikke så relevant for de hardcore fashionistas, men jeg synes stadig de er fede, også selvom det er en gammel nyhed. Halskæder, armbånd, ringe osv. kan købes HER og HERFaktisk troede jeg de var meget dyrere, men som en ægte jyde vil jeg stadig spare penge hvor jeg kan. Som fortalt i går er jeg lidt af en nørd, og det gælder også med hajer, derfor har jeg nogle hajtænder liggende i mit smykkeskrin. Så jeg har valgt at finde min gamle sandtiger hajtand frem med et vedhæng i. Det var en jeg fik af mine forældre i Kattegatcenteret, for rigtig mange år siden. Nu hænger den på en gammel sølvkæde, og ser meget fin ud. Jeg elsker kontrasten mellem hajtandens råhed, samt det feminine som opnås ved dens form og størrelse, og så er min halskæde vidst så personlig som den kan blive :) Hvis du vil gøre kunsten efter kan hajtænder måske stadig fås i Kattegatcenteret som vedhæng. Ellers fås de uden lige HER, så kan man måske være lidt kreativ og sætte vedhænget i selv. Jeg har også set hajtænder på dba, og nogle vedhæng i SØLV og GULD
Alt i alt er der mange muligheder, hvad synes i om trenden?:)


See U later, Decorator!

Camilla


Ingen kommentarer:

Send en kommentar