tirsdag den 15. april 2014

Smukke ting fra Ilva!





1/ 2/ 3/ 4/ 5/ 6/ 7/ 8/ 9/ 10


Hvor er der altså bare mange lækre ting i Ilva. Samtlige ting på overstående collage måtte gerne bo hjemme ved mig, hvis jeg altså havde plads til det. Vi har netop meldt os aktivt boligsøgende, da vi gerne vil have et rækkehus med et ekstra værelse. Volvo og vovse håber vi også snart på at eje, ja kald os bare familien Danmark :) Et nyt sted, er et nyt sted at indrette hvilket ville være himlen for mig. Bænken har jeg længe overtalt Michael til at have stående i en entre, knagerne vil jeg måske gerne have i et badeværelse og så fik jeg lige et ønskeglimt af mig der putter vasketøj i den flotte kurv der. Åh gud, jeg bliver snart nødt til at spare op med alle de drømme jeg render rundt med!
Er der noget på collagen i ikke kan leve uden? 


See U later, Decorator!

Camilla


Ingen kommentarer:

Send en kommentar