lørdag den 31. maj 2014

Mine fødselsdagsgaver!



Chanel Taboo ( fås bl.a. ved matas)/ Rimmel Punk Rock/


Jeg havde fødselsdag i onsdag, og blev fejret af næsten hele den nærmeste familie. Det var rigtig hyggeligt, og med mindre kanel end forventet. Desuden var det dejligt at have fri dagen efter, de der helligdage er alligevel meget rare! Af mine forældre fik jeg en shoppetur på et afgrænset beløb, hvilket nok også bedst :) Af Michael fik jeg betalt min blomster tatovering, jeg fik en fin maxikjole af min søster og hendes kæreste og en global kniv samt en pung af mine svigerforældre og svigerinde. Desuden fik jeg et gavekort til matas af min morbror, tante, kusine og fætter, som allerede er blevet brugt på overstående neglelakker. Ikke dårligt :)


See U later, Decorator!

Camilla


Ingen kommentarer:

Send en kommentar