fredag den 26. september 2014

New tattoo!!!




Så fik jeg en ny tatovering IGEN :D Det er vidst ingen hemmelighed at jeg elsker tatoveringer, og at jeg ikke kan få nok af dem! Jeg synes tatoveringer er smukke og en fantastisk måde at udtrykke sig selv på. De fleste af mine tatoveringer betyder noget, og fortæller hver især en historie om mit liv. I min verden er et motiv foreviget på kroppen, den ultimative kærlighedserklæring eller tak. 
Jeg har længe en tatovering for min søster, morfar og en som tilegner sig til nogle venner og familiemedlemmer. Denne her er en hyldest min min mormor. Jeg havde et helt specielt bånd til min mormor og morfar, og derfor er deres minde foreviget på min krop. 

Tatoveringen forestiller en julerose og har været planlagt siden december sidste år. Jeg valgte netop denne blomst, da det var min mormors yndlingsblomst. Hun havde malet den på en lampe som står ved mine forældre, og fik også disse blomster med i graven da hun døde. 

Tatoveringen er blevet ubeskrivelig smuk, og jeg elsker den! Det tog ca. fire timer at få den lavet og er lavet i stilen realisme i black and grey. Der er dog også lidt hvidt i. Nu mangler der bare blade :)
Lige til info fik jeg den lavet hos Sinners Ink i Aarhus, hos deres elev Jane som laver alle mine tatoveringer. Hun er skide dygtig!
I kan se flere af hendes værker under billeder, på Sinners Ink facebook side. 
Hvad synes i?

See U later, Decorator!

Camilla 

2 kommentarer:

  1. Den er da bare så fed! Er sikker på hende mormor ville have elsket den.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne!
      Mange tak, jeg håber også hun ville synes at den var flot, selvom jeg ikke tror tatoveringer lige var hendes kop te :)
      - Camilla

      Slet