fredag den 12. december 2014

Årets julepynt!















Fotograf: Jurate Terese Lucija Elnef

Det er i år sparsomt med pynt i vores hjem. Dette er bl.a. pga. de billeder jeg skulle tage til Ikea. Billederne skulle sendes i mandags, og billederne blev taget i søndags. Da mine billeder skal udgives i det nye år, skulle der helst undgås julepynt i billederne. Derfor valgte jeg at pynte meget lidt op, med ting som let kunne flyttes. Foruden det er jeg så heldig at, jeg skal ud at rejse til jul. Jeg skal med min svigerfamilie til Boa Vista, en ø som ligger ved Kap Verde. Jeg glæder mig helt vildt, dog bliver det mærkeligt at sidde i shorts juleaften. I år holder vi juleaften d. 20. december, hvor min familie også kommer. Det skal nok blive hyggeligt, og så får jeg gaver fire dage før :D  Ja, jeg er virkelig et barn når det kommer til gaver! 


See U later, Decorator!

Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar