onsdag den 17. december 2014

Inspiration til julebordet!












Da julen for mit vedkommende skal fejres i høj varme og med bare ben, skal jeg desværre ikke dække julebordet i år. Det plejer jeg ellers altid at gøre nede ved mine forældre.
Men det er der rigtig mange andre som skal, så her kommer der lidt inspiration. Jeg er personligt meget til natur materialer, og knap så mange julekugler på bordet. Men jeg vil prøve at finde lidt inspiration til enhver smag. 


See U later, Decorator!

Camilla  

2 kommentarer:

  1. Åhh hvor lyder det dog lækkert - hvor skal du hen? Drømmer jeg virkelig også om at gøre et år :-D
    Skønne borde. Tror min mor nok skal styre julebors dekorationen med hård hånd. men har været med til at pynte op til en større julefrokost i starten af december og det endte med en blanding af gran, lyskæder og små røde julekugler ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Malene :)

      Jeg skal til Kap Verde. Jeg tror det bliver rigtig godt, men også lidt specielt når det er så langt væk fra de normale juletraditioner. Men det er nok sundt at prøve noget andet en gang i mellem :) Jeres julefrokost bord lyder rigtig flot, jeg plejer også at tilføje lidt julekugler :)
      Rigtig god jul til dig, og tak for din kommentar! :D

      Slet