tirsdag den 21. april 2015

Tattoo time!





Source: pinterest.

En masse tattoo inspiration, for at komme i den rigtige stemning. I morgen middag bliver endnu et motiv nemlig foreviget på min krop. Jeg glæder mig helt vildt! Denne gang skal den placeres på indersiden af overarmen, og jeg tror det kommer til at gøre naller. Heldigvis plejer jeg at tro, at det er værre end det er. Så det virker aldrig helt så slemt, når vi er gået i gang. Motivet bliver til minde og ære for mine bedsteforældre, min bedstefar er desværre død, men min bedstemor lever i bedste velgående :) Motivet må i vente med at se til den er helet, men der kommer nok en spoiler på Instagram. Forresten er tatoveringen af det kinesiske tempel(?) og løven lavet af Oscar Akermo, som er sindsygt dygtig. Faktisk så jeg da løven blev lavet, eftersom jeg havde tid samme dag, og Oscar arbejdede hos Sinners Ink i den periode. I kan se mere af hans arbejde via Instagram.

See U later, Decorator!

Camilla 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar