søndag den 10. maj 2015

Birthday wishlist!


Her ser i et lille udsnit af min fødselsdagsønskeseddel. 
Som i kan se er der sneget sig to boligting med på listen. Det er sjældent jeg ønsker mig boligsager, da vores hjem ikke kan rumme meget mere. Derfor ønsker jeg mig ting som går godt sammen med mine andre interesser; mode og makeup.
Jeg ønsker mig mest Celine solbrillerne. Jeg har tænkt så meget på dem, siden jeg prøvede dem på. Derfor har jeg også længe besluttet mig for, at købe dem, hvis jeg ikke får dem til fødselsdag. Det kunne sagtens gå sådan, da det ikke er de billigste solbriller på markedet. Desuden har jeg en stor craving for sko som skal bruges over sommeren samt de oxyderede smykker. Der findes også mange andre ting på min ønskeseddel. Jeg har altid en million ønsker, men det er også meget godt, da det betyder at jeg sjældent får dobbelt. 

See U later, Decorator!

Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar