tirsdag den 7. juli 2015

Tip: Flot interiør i Kiwi!



I dag vil jeg viderebringe et tip til dem som ikke modtager reklamer og/eller ikke handler i Kiwi. De sidste tre uger er jeg blevet overrasket når jeg har åbnet deres tilbudsavis. De er nemlig begyndt at forhandle interiør, som stilmæssigt minder om de populære spot varer i Netto, og de fine interiør produkter som forhandles i Søstrene Grene. Billedet ovenfor er fra sidste uges tilbudsavis. Ugen før det, kunne man købe trådkurve i sort og kobber samt en lækker have "gynge". Jeg ville elske at eje "gyngen", men lod den ligge da vi kun har en altan og jeg ikke ønsker at gynge ud over 3.sal. Jeg overvejede at købe den og gemme den i kælderen til vi en gang får en have, men da vores kælder allerede er fyldt med ting jeg skal bruge til næste indretningsrunde (hvilket Michael virkelig hader) droppede jeg det igen. Hvor vidt spot varerne længe er udsolgt, ved jeg ikke. Jeg har dog set nogle af tingene i min lokale Kiwi, hvor kurvene og "gyngen" stadig kan fås. 
Fremover vil jeg holde øje med deres spot varer, jeg tror vi kan forvente en masse gode sager!
Har i overvejet eller længe købt nogle af Kiwis interiør produkter?

See U later, Decorator!

Camilla 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar